Hade ett no prov idag som jag inte pluggat ett skit till. Jag har ingen aning om vad som händer men har lagt ner skolan känns det som.. Får dåligt samvete för att jag inte gör lika bra ifrån mig som jag gjorde i högstadiet. Men tror att det beror på att jag tog ut mig så  himla hårt. Blev väldigt skoltrött helt enkelt, elr så är gymnasiet bara hur svårt som helst. Fast jag ska försöka bättra mig

Andra stress moment är att mina skor jag köpte för 3.000kr har töjt sig så pass mkt att de är för stora. Har nu ordnat en blocket annons på dom & ska träffa någon som är intresserad av de imorgon på stan. Ska alltså sälja skorna men har samtidigt hittat ett par andra på blocket i storlek 37. De ska skickas till mig imorgon, nu gäller det bara att jag säljer mina så jag får pengar till de andra. Hahah orkar inte.. Men om jag köper skor för så pass mkt pengar vill jag ha rätt storlek så allt känns bra.






Kommentera

Publiceras ej