Förra helgen åkte jag & Tord till Vimmerby. Som vanligt så körde han men försöker övertala honom att ta en körkurs så att jag kan övningsköra med honom. Vi åker ju ofta till Vimmerby så vill kunna köra dit & tillbaka..
Iaf så var Kina också där. Vi bakade lussebullar, gick på en julmarknad & hade det bra inomhus i värmen. Träffade även kompisarna & myste lite med dom. Då började det äntligen att snöa! Och nu denna helgen är det snöstorm!! Nu snöar det verkligen sånna här stora & härliga snöflingor. Hoppas det håller till jul nu! Men det jobbiga är att man vill inte gå ut för att bli blöt fyyyy...

Igår körde vi till frillesås för att träffa lill kusinen. Det måste vara den mest gulligaste lilla tjejen jag träffat.. Hon lär sig 3 språk för tillfället & hon är bara 1,5 år. Mamman är fransyska och pappan svensk men de pratar engelska med varandra. Men det ska tydligen små baran lära sig av när de är så pass små. Hon kommer bli värsta underbarnet som kan 3 språk, omg.. Vi åt hemmagjord fondue (fondy) i en egenköpt liten fondue kastrull, jätte gott..! 

Nu sitter man i morgonrocken & tittar ut i snöyran. Det är bara jag och helmer hemma så det är rätt lugnt. Åt precis frukost i sängen med en film som jag inte orkade titta klart på i går kväll. Måste mu försöka plugga lite... Har alldeles för mkt nästa vecka, please be a good week anyway <3




barn, hahahhahahahaha, kallt, ljus, mys, snö, varmt,

Kommentera

Publiceras ej